Kullanıcı Hoşgeldin, Ziyaretçi Kayıt Ol


Steam Grubumuz açıldı! Hemen kendinize yer kapın sürprizleri bekleyin.
E3 yayınındaki videoları izlemek için lütfen bağlantıya tıklayınız.

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
 
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları

Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları konusu, Genel Konular forumunda tartışılıyor.



Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları
Yazar Mesaj
Level : 5
*
Mesajlar: 1,143
Katılım: 05.11.2011
Teşekkürler: 1468
Para: 546.61TL
Mesaj: #1
Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları

Selamün aleyküm ,

Önerdiğiniz mid heroları nelerdir :

Morgana,Syndara,Akali olmasın mümkünse

Favorilerim : Kassadin,Orianna , Ryze , Fiddle.. ve Veigar'dır.

Karthus düşünüyorum ama daha denemedim.




Önerdiğiniz jungle heroları nelerdir .

Warwick,Hecarim ve Alistar olmasın mümkünse

Favorilerim : Lee Sin , Amumu ve Fiddle.. dir.
27.09.2012 15:08
M. Bul Yanıtla
Dota <3
*
V.I.P
Mesajlar: 4,884
Katılım: 06.09.2011
Teşekkürler: 3757
Mesaj: #2
RE: Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları

Mid:AP olan tüm herolar bir şekilde midde iyi olur Gülücük temeli budur zaten 1-2 hero hariç diğer tüm ap heroları midle uyumludur.

Jungler
Rengar-Malphite önerim
27.09.2012 18:24
M. Bul Yanıtla
Kutay "Dogelas" YAKIN
*
Mesajlar: 1,075
Katılım: 03.05.2011
Teşekkürler: 761
Mesaj: #3
RE: Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları

Jungler ;
1) Skarner(Favorimdir)
2) Lee Sin(early game'iyi junglerdır pek fazla kimse önermez)
3) Malphite
4) Amumu
5) Shen

Resim : https://www.facebook.com/KutayYakin
Resim : https://twitter.com/Kutayyakin
Resim : Dogelas
Resim : kutay_yakin
29.09.2012 16:15
WWW M. Bul Yanıtla
Dota <3
*
V.I.P
Mesajlar: 4,884
Katılım: 06.09.2011
Teşekkürler: 3757
Mesaj: #4
RE: Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları

Trundle oynamayı bilen varmı Dil boş karakter
29.09.2012 16:42
M. Bul Yanıtla
Kutay "Dogelas" YAKIN
*
Mesajlar: 1,075
Katılım: 03.05.2011
Teşekkürler: 761
Mesaj: #5
RE: Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları

(29.09.2012 16:42)flybaris12 demiş ki:  Trundle oynamayı bilen varmı Dil boş karakter
Bence hiç de boş bir karakter değil Gülücük Daha dün bir trundle vardı 32-51 yenilirken oyunu çeviren hero oldu Gülücük

Resim : https://www.facebook.com/KutayYakin
Resim : https://twitter.com/Kutayyakin
Resim : Dogelas
Resim : kutay_yakin
29.09.2012 16:47
WWW M. Bul Yanıtla
Dota <3
*
V.I.P
Mesajlar: 4,884
Katılım: 06.09.2011
Teşekkürler: 3757
Mesaj: #6
RE: Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları

skilleri manasından dedim biri yarık çıkarıyo biri seni hızlandırıyo falan saçma sapan gereksiz şeyler Sırıtma
29.09.2012 16:49
M. Bul Yanıtla
Level : 3
*
Yeni Oyuncu
Mesajlar: 537
Katılım: 23.11.2011
Teşekkürler: 401
Para: 4.50TL
Mesaj: #7
RE: Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları

(29.09.2012 16:49)flybaris12 demiş ki:  skilleri manasından dedim biri yarık çıkarıyo biri seni hızlandırıyo falan saçma sapan gereksiz şeyler Sırıtma

Sen soraka kullan kardeşim kendisine hp verıyor felan.

Trundle tf de tankı eritebilen bir hero.Hakkında birşey bilmiyorsan LÜTFEN sus.

Resim
28.12.2012 23:57
M. Bul Yanıtla
Pride
*
Mesajlar: 739
Katılım: 19.03.2011
Teşekkürler: 312
Mesaj: #8
RE: Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları

(28.12.2012 23:57)By PozitiF demiş ki:  
(29.09.2012 16:49)flybaris12 demiş ki:  skilleri manasından dedim biri yarık çıkarıyo biri seni hızlandırıyo falan saçma sapan gereksiz şeyler Sırıtma

Sen soraka kullan kardeşim kendisine hp verıyor felan.

Trundle tf de tankı eritebilen bir hero.Hakkında birşey bilmiyorsan LÜTFEN sus.

Resim
29.12.2012 00:22
M. Bul Yanıtla
antidote
*
Mesajlar: 3,688
Katılım: 04.07.2011
Teşekkürler: 2933
Mesaj: #9
RE: Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları

mid olarak ryze katarina morgana öneririm
jung ise cho gath warwick nocturne amumu shen.

Dünya Yalan Söylüyor..(2004) - Twitter
[Resim: 41956.gif]

League of Legends TR : FP Kakashi
29.12.2012 00:25
WWW M. Bul Yanıtla
Dota <3
*
V.I.P
Mesajlar: 4,884
Katılım: 06.09.2011
Teşekkürler: 3757
Mesaj: #10
RE: Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları

(28.12.2012 23:57)By PozitiF demiş ki:  
(29.09.2012 16:49)flybaris12 demiş ki:  skilleri manasından dedim biri yarık çıkarıyo biri seni hızlandırıyo falan saçma sapan gereksiz şeyler Sırıtma

Sen soraka kullan kardeşim kendisine hp verıyor felan.

Trundle tf de tankı eritebilen bir hero.Hakkında birşey bilmiyorsan LÜTFEN sus.

Tarihe bak konuyu hortlat sonra gel bana konuş -_-

Resim
Bana ulaşmak mı istiyorsunuz?O halde;

Steam:BarışAksungur
LoL(TR):LePrexis
LoL(EUW):Global LePrexis
29.12.2012 00:29
M. Bul Yanıtla


Konu Bağlantı Araçları
Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları Konusunun Linki Direkt Link
Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları Konusunun HTML Kodu HTML Link
Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları Konusu BBCode Linki BBCode Link
Önerilen Mid Lane ve Jungle Heroları Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş

Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Solotop-Jungle Hero Önerisi excite 22 1,454 20.06.2013 16:20
Son Mesaj: Spouven
turk oyuncu, türk oyuncu, oyuncu forumu, league of legends, minecraft, counter strike, lol, online oyunlar, photoshop, mybb